2010. november 22., hétfő

Benefit confessions of a concealaholic

Ez volt a másik termék, amit multkor beszereztem a Benefit-től. Ennek is gyönyörű a csomagolása.
Ami megtalálható benne:

"that gal", brightening face primer
erase paste, brightening camouflage for eyes & face (02)
boi-ing, industrial-strength concealer (01, 02)
lemon aid, color correcting eyelid primer
eye bright, instant eye brightener



Első ránézésre kicsinek tűnnek benne a dolgok, főleg az erase paste meg a that gal ( 3,2 g, 7,5 ml ). De ha jobban belegondolok a nyx szemhéjalapozóm is kicsinek tűnt, de már látom, hogy nagyon sokáig ki fog tartani.
Meg arra is jók, hogy kipróbáljuk őket kicsiben, aztán ha beválik nagyobb kiszerelésben is meg lehet venni.
Tartalmaz 2 kis ecsetet is a készlet, mindegyik végéhez rá van írva, hogy melyik termékhez használjuk. ( én általában nem ezeket szoktam használni )
Van egy kis füzetke is, amiben meg le van írva/rajzolva, hogy mit hova érdemes használni.
Szerintem nagyon jó kis készlet, bár nem mindegyiket használtam eddig rendszeresen.
Az erase paste meg a lemon aid ( szemhéjalapnak ) a kedvenc, de a többi is jó.
Van amit nem igazán oda szoktam használni, mint ami a képen van, pl a boi-ing-et akárhova korrektornak.


8 megjegyzés:

  1. még nyaraláskor én is gondolkodtam, hogy megvegyem ezt, de a vélemények lebeszéltek róla.
    kipróbáltad már?

    VálaszTörlés
  2. hol olvastál rossz véleményt? úgy emlékszem én kb csak jót olvastam.

    persze, azért írtam, hogy szerintem jó:) de valamiért lemaradt a bejegyzésem vége, most pótoltam.

    VálaszTörlés
  3. az egyes termékekről, asszem mua-n, mug-on meg talán a komplett készletről. erase paste-et pedig próbáltam is, de nem találtam olyan jónak, mint amennyibe került

    VálaszTörlés
  4. hát szerintem külön annyiért én sem vettem volna meg.

    VálaszTörlés
  5. amúgy itt van a komplett készletről, semmi rosszat nem ír:
    http://www.makeupgeek.com/articles-reviews/review-new-benefit-cosmetics-confessions-of-a-concealaholic/

    és itt van még szemléltető kép is.

    VálaszTörlés
  6. A hozzászólásokra gondoltam, ott vannak negatívak. Bár több a pozitív, de az erase paste-ről például alig van negatív vélemény, mégis szerintem nem valami jó. 8 euróért vettem Kiko korrektort ami mérföldekkel jobb.
    De hát a lényeg nyilván az, hogy neked bejött :) Egyébként jópofák ezek a kis csomagok, az tény, ki lehet próbálni egyszerre több dolgot

    VálaszTörlés
  7. Én is gondolkodtam rajta, es pont ezert nem rendeltem meg, mert a hozzaszolasokban irta valaki, hogy nagyon hamar kiszaradtak a dolgok, mert ez a csomagolas azert nem zar rendesen, es belegondolva lehet is benne valami.. kivancsi vagyok neked hogy birja majd amugy kiprobalnam ezeket igy piciben.:)

    VálaszTörlés
  8. A becsukhatós csomagoláson kívül van még egy "teteje" is amit rá kell húzni.( ezen a képen látszik: http://oi54.tinypic.com/wwgfmp.jpg )
    Én mindig visszarakom ebbe is, nem hiszem, hogy így gyorsan kiszáradna. De majd kiderül:)
    ( persze lehet hogy az illető így írta hogy kiszáradt neki, akkor sorry, nem olvastam végig a hozzászólásokat )

    VálaszTörlés