2010. november 1., hétfő

Tegnap esti smink

Sajnos a tegnap estém nem úgy alakult ahogy terveztem:(
Így a sminkemet is csak egyik barátnőm látta, neki nagyon tetszett. Sajnos a képek nem adják teljesen vissza, de azért megmutatom:)
Jaj és nem emlékszem sajnos kinél olvastam, de a post-it-os dolog nagyon bevált. Pigment és a csillám is arra potyogott az arcom helyett:)








( Igen,tudom,mosolyogni kéne:)) Egyébként volt pár hiba amit a képen vettem csak észre.


Arc:
Astor Mattitude alapozó
Benefit Erase Paste korrektor
Pupa Luminys pirosító
Avon Light and Luminous

Szem:
Nyx Eyeshadow Base-skin tone
Nyx Jumbo Eye Pencil-black bean
Essence Smokey Eyes Set-sötétszürke
Essence Twilight eclipse diamond powder
Nyx Ultra Pearl Mania-black
Alverde fekete szemceruza
Avon glimmerstick diamonds szemceruza-smokey diamond
Avon Mocha Latte paletta-világosbarna
Rimmel Sexy Curves szempillaspirál

Száj:
Bourjois lip balm
H&M passion pink lipgloss

10 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, hogy igy csillog:)
    mi volt az a post-it-os dolog?

    VálaszTörlés
  2. Most próbáltam ki előszőr ezt a twilight-os csillámot és nagyon szépen csillog:)

    A szemedhez felragasztasz post-it-ot (én egyet- egyet raktam fel) és akkor arra fog potyogni a csillám/szemhéjpúder por és nem lesz a szemed alatt/az arcod olyan.(vagyis inkább kevésbé:D)

    VálaszTörlés
  3. szép:)

    (amúgy megnéztem a nagy h&m-es palettát, de élőben csalódás volt, nagyobbnak tűnt a képen. viszont árban nagyon megéri ha tényleg jók)

    VálaszTörlés
  4. jó lett nagyon:) én is szoktam a post-it-et használni, nekem bevállt, bár nem sokszor festem sötétre a szemeimet

    VálaszTörlés
  5. tetszik nagyon :D kár, h nem látták többen :( ilyen bulikba mit viszel magaddal, ha elmászna a sminked, vagy mivel fixálod (a szemrészen), hogy ne menjen sehová (az alapon kívül)?:D

    VálaszTörlés
  6. köszi:)

    Coup de Foudre: őszintén szólva a szem részre semmit nem vittem magammal:D (csak fülpiszkálót a biztonság kedvéért ha esetleg elkenődne valahol)
    Amióta használok szemhéjalapozót nagyon szépen megmarad a sminkem. Tegnap délután 5 körül csináltam meg ezt a sminket és éjfél körül is teljesen jó volt.(akkor mostam le)

    VálaszTörlés
  7. jaja, nekem is nagyjából megmarad, csak nem is tudom, megfárad kicsit szegény, kicsit megkopik, de egy egész nap után, azt hiszem ennyi megbocsátható neki XD csak reméltem ,hogy valamivel ezt is ki lehet küszöbölni :D

    VálaszTörlés
  8. Lehet kapni smink fixálót. Ha jól emlékszem Art Deco-t meg MAC-et láttam. De még nem próbáltam ilyet, ezért nem tudok vélemény mondani:)

    VálaszTörlés
  9. Igen, tudom, de valahol fáj kiadni rá a pénzt, inkább elviselem, hogy 8 óra után kicsit meg kell igazítanom a sminket :)) Aztán, majd ha befutok, mint grafikus vagy etológus, akkor megveszem XD :D

    VálaszTörlés
  10. So beautiful!
    I love it!
    New follower here!
    XOXO
    Catanya

    VálaszTörlés