2010. november 27., szombat

Tegnapi smink

Tegnap este egy barackos sminket csináltam.( sajnos nem teljesen adják vissza a képek a színeket )
A hidegben kedvem támadt nyáriasabb dolgokat belevinni az estébe, a felsőmön egy barackos rózsaszín virág ( H&M-es kitűző ) volt:) Aztán zuhogó hóban jöttem haza:D



Arc:
Astor Mattitude alapozó
Essence korrektor
Nyx pirosító-peach

Szem:
Nyx Eyeshadow Base-skin tone
Avon pink sands paletta-1,2,4. szín
Avon mocha latte paletta-világosbarna
Essence colour&shine eyeshadow-pretty rockin'
Essence Black Mania Eye Pencil
Essence Eyeliner Pen
Rimmel Sexy Curves szempillaspirál

Száj:
H&M-passion pink

5 megjegyzés:

  1. a smink nagyon szép, viszont a szemed alá szerintem pár árnyalattal világosabb korrektor illene. ez a benefites szettből van?

    VálaszTörlés
  2. bocs hülye vagyok, nem olvastam el a terméklistát :P

    VálaszTörlés
  3. most elgondolkoztam, lehet hogy nem is volt itt korrektor a szemem alatt.( ezen a héten kb mindig elfelejtettem először valamit :D )
    egyébként az essence-ből szerintem a legvilágosabb van.( 01-es matt sand )

    VálaszTörlés
  4. Nekem is essence szemhéjtusom van! De jó :D Amúgy köszi a követést, követtelek én is ;)
    XOXO Lídia
    www.thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com

    VálaszTörlés