2010. november 30., kedd

Zsákmány

Rég nem vettem Manhattan terméket, de tegnap kettő nagyon megtetszett. Raadásul le is voltak árazva. ( rúzs 749 Ft, szemfesték duo 349 Ft )
A rúzs színe nagyon tetszik, remélem jól is fog állni. Amit viszont sajnálok, hogy direkt kerestem egy bontatlan rúzst ( le is volt még ragasztva), de itthon vettem észre, hogy ez is sérült:( Amiket a boltban megnéztem azok közül voltak amik szét voltak már trancsirozva ( de hülye szó:D), de volt olyan ami tökéletes volt másik színből. Nem gondoltam, hogy a bontatlannal gond lesz.
A szemfesték színei is nagyon szépek, szerintem karácsonyi smink is fog velük készülni.
A harmadik amit vettem egy H&M szett, nyaklánc és szájfény.


( Manhattan intense moisture&gloss rúzs- 53Q )

( Manhattan magic duo-brown temptation )

( H&M szett )

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a szemfesték! Hol volt ez az akció?

    VálaszTörlés
  2. Én két dm-ben voltam (Allee,Gellért tér) és mindkettőben voltak akciós Manhattan cuccok. De ez a szemfesték duo ha jól emlékszem csak a Gellért tériben volt.

    VálaszTörlés
  3. A szemfesték nekem is nagyon tetszik! Tényleg jó kis karácsonyi sminkeket lehetne vele csinálni.:)

    VálaszTörlés
  4. szerintem még a héten láthattok velük egy karácsonyi sminket:)

    VálaszTörlés
  5. cuki ez a h&m szett, alig várom, h menjek! :D

    VálaszTörlés