2010. december 3., péntek

The Body Shop - Mom Park

Magdinál olvastam még régebben, hogy már nálunk is lehet kapni Body Shop termékeket, a Mom Parkban. Glamour napokon volt 20 % kedvezmény kupon, de akkor nem jutottam el, viszont azóta elmentem megnézni mi is a helyzet.
A Match szintjén ( piactér ) található egy "pavilonban". Biztos olcsóbb megoldás, mint egy kis üzlethelyiséget bérelni, de nem túl jó szerintem. Jobban el tudnám képzelni egy kisebb üzletben, mint amilyen pl ott a Lush.
Voltak termékek amik így ki sem voltak rakva, tehát megnézni nem is tudtam közelebbről, hanem alul egy "vitrinben" lehetett látni őket meg az eladó háta mögött. Nyilván meg lehet kérni az eladót, hogy vegye elő, de ha egyenlőre csak nézelődni szeretnék, nem fogom megkérni, hogy vegye elő az összeset, egyszerűbb lenne ha ki lennének rakva azok is normális helyre.
Sokféle terméket meg lehet vásárolni. Csak pár dolog: testvajak, ajakápolók, dezodorok, testpermetek, testápolók, sminktermékek és szetteket is láttam. A szetteken kívül a többi az eladó előtti pulton volt kirakva, így azokat meg tudtam nézegetni közelebbről.
Az árak szerintem ugyanazok mint a netbodyshop-on, amikre emlékszem pontosan: 50 ml testvaj 1980 Ft, ajakápoló 1980 Ft. A neten leadott rendelések díjmentesen átvehetőek a Mom Parkban. Tehát ez az "üzlet" a net body shop kihelyezett üzlete.( nem néztem utána előtte, ezért ott derült csak ki ez számomra:D )
Arra jó volt, hogy sok mindent megszagolgattam meg leteszteltem a sminktermékeket ( amik szerintem nem igazán érik meg az árukat ). De egyébként innen lehet olcsóbban is rendelni.
Aki viszont nem szeret/tud (külföldről) interneten rendelni annak jó lehetőség, hogy a Mom Parkban ki is tudja próbálni a termékeket és meg is tudja vásárolni.

1 megjegyzés:

  1. Valószínű megyek Bécsbe jövő hétvégén, akkor útba ejtjük Parndorfot, ott van ilyen üzlet, aztán meglátom az árakat, olyat is olvastam, hogy -50-70%!!!

    VálaszTörlés