2010. december 31., péntek

Kedvencek 2010-ben

Úgy gondolom ilyen bejegyzésekből sosem elég:)
De először egy kis visszatekintés. Nagyon örülök, hogy ebben az évben megismertem elég sok sminkes blogot és ezeknek a hatására én is újult erővel vetettem bele magamat a sminkelésbe:) Nagyon szeretem csinálni ezt a blogot és remélem egyre több hasznos, érdekes és szép bejegyzéssel tudok majd szolgálni Nektek:)
Továbbra is várom az ötleteket, javaslatokat, véleményeket!
Boldog újévet kívánok minden kedves olvasómnak!

Kedvencek:

Alapozó: Bourjois Healthy Mix

Púder: őszintén szólva nem nagyon szoktam használni, de van egy Manhattan soft mat loose powder-em, ami szerintem elég jó

Korrektor: Benefit Erase Paste

Pirosító: Nyx peach és Benefit Coralista

Szemhéjalapozó: Nyx Eyeshadow Base

Pigment: Nyx pigmenteket mind nagyon szeretem amik megvannak + MAC Apricot Pink és Vanilla

Szemceruza: Avon glimmerstick

Tus: Avon gél állagú szemhéjtus

Szempillaspirál: Rimmel Sexy Curves

Szájfény: H&M passion pink, Nyx Beige

Rúzs: Bourjois Rosé requinqué

Sminklemosó: Garnier sminklemosó tej

Ajakápoló: The Body Shop és Lip Smacker

Ecset: Nyx Professional Shadow/Point Brush és Essence pirosító ecset

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése