2010. december 28., kedd

Rimmel Colour Rush négyes szemhéjpúder + smink

Múltkor a Rossmannban pillantottam meg ezt a szemfestéket. Nagyon megtetszettek a színei és jónak is tűnt.
Aztán jött a csalódás.

( egyszer már próbáltam csinálni tesztet róla, azért használt, csak akkor nagyon sötétek lettek a képek )

A teljes bejegyzés olvasásához katt:


Hátuljára az van írva, hogy szuper selymes állagú, könnyen felkenhető. Elsőre olyannak is tűnik, de sajnos nem igazán az.
Nem könnyű a felvitele és alap nélkül alig lehet valami kis színt kihozni belőle.


Alappal ( Nyx Eyeshadow Base ) viszont szép lesz.


Csak az a baj, hogy szemen nem lesz ilyen szép és nem is könnyű dolgozni vele. Le volt árazva, így csak 500 ft-ba került, annál többet nem igazán ér szerintem.
Van ugyanebből a rimmel colour rush-ból mono szemhéjpúderem is, az jobb.

Amit végül is sikerült kihoznom belőle :



3 megjegyzés:

  1. Rimmelekben én mindig csalódom :( Nekem azok a monoim vannak, a kicsi koronások, amik még csillognak, amikor megveszed és egy ecsethúzással eltűnik a csillámlós része, mert az csak egy felület rajta, amúgy matt színűek...
    Apropó! Coastal Scents? Hogy áll a csomagod? www.usps.com-on mi az utolsó üzid róla? Légyszi írd meg a chatembe! Köszi :) :*

    VálaszTörlés
  2. Én se rajongok a Rimmel márkáért. A leárazáskor vettem egy duó szemhéjpúdert de az is elég vacak.Ezen az áron jobb termékeket is lehet venni.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a szemceruzáik nem rosszak. Azonkívül körömlakkot próbáltam, azzal nem voltam elégedett.

    VálaszTörlés