2010. december 8., szerda

Tegnapi vásárlás

Már eddig is vonzott a MAC Viva Glam Cyndi szájfény és most megvettem végre:) Gyönyörű színe van! Hétvégén majd csinálok vele sminket.
A másik amit vettem az I love raspberry&blackberry hab és tusfürdő. A testvajat nagyon szeretem, ezért gondoltam beszerzek másik terméket is. Nagyon finom illata van!


Tervben volt ruha vásárlás is, de sajnos semmit nem találtam.
Egyébként az Allee H&M-ben lehet most kapni többféle ecsetet ( fekete nyelű ). 
Én szemre valót akartam, abból egy féle volt itt, ami nekem nagy sajnos. 
Volt egy fekete tus ( dipliner ) amin gondolkoztam, hogy megvegyem e, de végül otthagytam. Valakinek van tapasztalata? 

Egy teljesen más téma: rájöttem, hogy nagyon sok kép előnytelen rólam ( van ami alig hasonlít:D, a tegnapi képeket kapásból eltűntetném, a szememet leszámítva ) , úgyhogy ezentúl megpróbálok jobb képeket készíteni, remélem sikerülni fog:) Meg mondjuk annak is örülnék, ha sikerülne minden színt visszaadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése