2011. január 21., péntek

L.A. Colors Clear Beauty gift set

Őszintén szólva nem igazán értem a dolgot, mert ahonnan rendeltem ( cherryculture ) az van írva, hogy L.A. Colors termék, de a dobozára meg nem az van. Na de térjünk a lényegre:)
A dobozka tartalma: 2 szemhéjfesték paletta, 2 pirosító, 2 pigment, 2 körömlakk és 2 kis ecset. Mindez 7 dollárért. Kiváncsi voltam milyen is lehet ilyen olcsón.


Teljes bejegyzés olvasásához és további képekért katt:

Nézzük először a palettákat:


Vannak nagyon szép színek, de kapargatni kell a festéket, hogy kinyerjük a színeket és többször vittem fel ecsettel, hogy olyan színt kapjak, amit láttok a képeken. Ezenkívül durva csillámok is vannak bennük, amik nekem nem jönnek be:(


A pirosítók viszont tetszenek, jól pigmentáltak, szép színük van.


A pigmentek is szépek, bár lehetne kicsit erősebb színük, főleg a lilának. De az biztos, hogy egy életre elég:D


Az egyik körömlakk színe a képen másmilyen volt, de végül is szép szín amit kaptam. Lilára nem szoktam festeni a körmömet, úgyhogy azt elajándékozom szerintem:)


Valaki rendelt még ilyen szettet? Vagy tervezte?

7 megjegyzés:

  1. Ez milyen már, hogy L.A. Colorsnak árulják, közben nem is az? :O sztem simán reklamálhatnál

    VálaszTörlés
  2. http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/l.a.-colors/la-colors-clear-beauty/17590
    itt van a linkje.
    A dobozra meg csak a Color Concept van ráírva ( meg a termékekre is) és annak a webcíme is...

    VálaszTörlés
  3. Akkor is megvetted volna, ha nem la colorsnak hiszed?:D

    VálaszTörlés
  4. Jó kérdés:D Volt olyan termék aminek nem ismertem a márkáját és felkeltette az érdeklődésemet, de ennél pont örültem, hogy L.A. Colors, mert ki akartam próbálni valamilyen terméket tőlük...

    VálaszTörlés
  5. A szemhéjfesték tényleg elég durvának néz ki :S. Az a babarózsaszín pirosító nem lesz világos neked? :O

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom, még semmit nem próbáltam ki magamon, mert most bontottam ki, ahogy fotóztam ide:) De amúgy nagyon világos bőröm van...

    VálaszTörlés
  7. Egyébként szerintem a képen világosabbnak tűnik mint élőben. Viszont kipróbáltam és nem tetszik magamon:(

    VálaszTörlés