2011. január 10., hétfő

StarGazer szemhéjfestékek

Már egy ideje gondolkoztam, hogy rendelek a sminkkel.com webshopjából. Végül is először három StarGazer szemhéjfestékre esett a választásom.

Amit írnak róla:
Jól fedő, könnyen eldolgozható szemhéjfestékek sokféle árnyalatban, matt és selyemfényű verziókban is. Pirosítónak is alkalmas.

Amiket én rendeltem:
Breeze
Purple Passion
Champagne

Teljes bejegyzés olvasásához, katt:
Nagyon szépek a színek, viszont a pigmentáltságuk és az állaguk kicsit különböző. 
A lilából meg a kékesből többször kellett felvinnem ecsettel, hogy ilyen színt érjek el amit a képen láthattok. 
A Champagne nagyon jó és nappali sminkekhez is tökéletes szerintem. A másik kettő is tetszik, alappal erősebb a színük, hamarosan készítek velük sminket:)






750 Ft-ért lehet megvásárolni darabját. Tényleg sokféle árnyalatban! Nehéz is volt a döntés, hogy melyik színeket rendeljem meg, még pár tervben van:)

3 megjegyzés:

  1. A Champagne tényleg szép, de a másik kettő nekem nem tetszik:o

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg pont a másik kettő :D

    VálaszTörlés
  3. Annyira kiismerhetetlen nekem a StarGazer. Ugyanabban a termékcsaládban egészen különbözőek a termékek. Azt már kiderítettem, hogy a matt színek a legkevésbé pigmentáltak és a selyemfényűek a leginkább.:)

    VálaszTörlés