2011. március 1., kedd

Februári kedvencek

Kedvem volt most csinálni egy ilyet:) Van benne mindenféle. Vannak amiket újra felfedeztem ebben a hónapban, valamint vannak ujdonságok is.


Teljes bejegyzés olvasásához, több képért katt:



Avon calming effects alapozó - Könnyű, természetes hatású alapozó, nagyon megszerettem.

Nyx Ultra Pearl Mania Purple és Stargazer champagne - Gyönyörű a lila pigment, most újra rákattantam, hamarosan láthattok vele sminket. A pezsgő színű szemfestéket pedig sokat használom nappali sminkhez.

Avon gyümölcsös szájfény succulent peach - imádom az illatát, nappalra mostanában őt használtam a legtöbbet.
The Body Shop strawberry ajakápló- illata, íze isteni:D És gyorsan rendbe is hozza a számat.

Benefit Georgia pirosító - Nagyon szép barack színe van ( teszt hamarosan ), más mint a Nyx peach, az sokkal rózsaszínesebb, ez teljes mértékben barack:)

Essence rooibos tea&szeder kézvédő balzsam - nagyon jó az illata és jól hidratál.
Himalaya Herbals tápláló bőrápoló krém - könnyedebb krém, jól hidratál, én az arcomra használtam, főleg a homlokomra, ami ki szokott eléggé száradni így télen.

Tigi brunette godness kondicionáló barna hajra, fashionista smooth&shine hővédő - nagyon sok jót hallottam a Tigi termékekről, úgy gondoltam itt az ideje kipróbálni. Nagyon megszerettem mindkettőt. A kondicionálótól már első használat után szebb lett a hajam, tapintásra, látványra is. A hővédőtől pedig ráadásul olyan egyenes lesz a hajam, hogy vasalni sem kell:D

+ 1

Asos fülvédő - már itthon is kerestem leopárdos fülvédőt, de a H&M-ben műanyag volt a pántja és nem tetszett plusz kényelmetlen volt. Ez tökéletes! És nagyon jól melegít.

Nektek mik voltak a kedvenceitek februárban?:)

4 megjegyzés:

  1. Nekem is van hasonló lila pigmentem, nagyon extra a színe. :) A Benefit pirosító tesztre kíváncsi vagyok, régóta keresek szép barack színű pirosítót!

    VálaszTörlés
  2. muti meg a fülvédőt felvéve:):) nekem olyan hülyén állnak, pedig szeretnék egyet:(

    VálaszTörlés
  3. szia. a bodyshoppos ajakápolót hol vetted? esetleg a netbodyshop oldaláról rendelted? mert most szeretnék én is beszerezni pár terméket, viszont a bodyshop.co.uk 3x olcsóbb mint a magyar oldal.. a gond csak az hogy nemtudom hogy szállítanak e Magyarországra. :(

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én egy ismerősömtől vettem aki külföldről kapta. Úgy tudom, hogy a bodyshop-co.uk-ról lehet rendelni Magyarországra, de én még nem rendeltem onnan.

    Lillus: csinálok majd képet:)

    VálaszTörlés