2011. március 5., szombat

MAC zsákmány

A Wonder Woman kollekcióból egy termék volt, ami nagyon megtetszett. Sajnos kedden nem tudtam elmenni megvenni, csak szerdán vettem az utamat az Allee felé és szerencsére egy utolsó darab volt a pirosítóból:)
Ezen kívül végre beszereztem egy ecsettisztító folyadékot, amiről Magdinál olvastam. Tényleg nagyon jó! Könnyen kijön az ecsetekből minden ( nekem az alapozóval volt eddig gondom főleg, mert nekem azt nem hozta ki teljesen a szappanos / samponos tisztítás ), elég belőle kevés és gyorsan megszáradnak az ecsetek.
Szerintem az ára sem vészes ( 3400 Ft ), főleg mert ahogy Magdinál is olvastam nagyon sokáig elég.
Lefényképeztem a tetejét is, ki lehet belőle önteni így is viszonylag keveset, de azért a parfümszórós megoldás jobban tetszik. Már csak egy fújókát kéne beszereznem, egyenlőre nem láttam se Müllerben, se Rossmannban. Valakinek ötlet hol lehetne venni?:)



( Mighty Aphrodite )



Mi a véleményetek a MAC Wonder Woman kollekcióról?
Nektek milyen ecsettisztítási módszer vált be?

8 megjegyzés:

  1. és valami folyékony szappanról leszerelt pumpás fej nem lenne jó rá? vagy pl. a Lactacydhoz a rossmannban adnak egy külön pumpás adagolót is, az meg használható nélküle is... persze ha stimmel méretben...
    ecsettisztításnál nekem eddig a Michelle Phan féle módszer vált be... (mosogatószer és olívaolaj keveréke)

    VálaszTörlés
  2. Pont most vettem a douglasban parfumszorokat, szerintem erre a celra is jo volna, nem?:) 690 ft volt.

    VálaszTörlés
  3. Olyasmi mint ami Magdinál van? Arra gondoltam fújóka alatt:)

    VálaszTörlés
  4. ecsettisztításra gyógyszertári alkoholt használok, ami üres gliss kuros flakonban van...Nálam az egyébként is gyorsan fogy, mert minden este használom.
    egyébként a crystal nails boltban a józsef körúton lehet kapni elvileg pumpás adagolót.

    VálaszTörlés
  5. hopp... én másra gondoltam, olyan rácsavarható pumpás izére mint ami a szappanokon van... meg ez valószínűleg kisebb nyakú flakon.(de béna voltam)

    VálaszTörlés
  6. Igen, hasonlo mint ami Magdinal van! :) van 3-4 fele szinben :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem van 1-2 avonos testpermet flakonom, nem dobtam ki amikor kifogytak, hátha jó lesz valamire, pont egy ilyennek tudnám elképzelni, bár ez jóval nagyobb mint Magdinál a parfümszóró.

    VálaszTörlés