2011. április 4., hétfő

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint

Nagyon kiváncsi voltam erre a termékre.

Amit írnak róla a Max Factoros füzetkében:

" Lipfinity Lip Tint ajakfilc a Max Factor legújabb innovációja, mely a hagyományos rúzsokkal ellentétben vízbázisú festékpigmenteket tartalmaz. Ennek a könnyű formulának köszönhetően a festék tulajdonképpen beleolvad az ajkak mélyebb rétegeibe, tartósan matt színt kölcsönözve azoknak. A Lipfinity Lip Tint pillekönnyű, csókálló fedést biztosít.
Filctoll formájának köszönhetően pedig lehetővé teszi, hogy vékony hegyével könnyedén készítsünk kontúrvonalat, majd a lapos oldalával színezzük is az ajkakat."


Véleményért, további képekért katt:


Hat színben kapható, nekem a 06-os, royal plum árnyalat van meg.
Igazából amit leírtak mind úgy is van:)
Nagyon könnyű viselet, emellett tartós. 4 óra ( ami alatt evés-ivás is volt ) után is szép színe maradt.  Az illata finom, gyümölcsös, de enyhe, nem az a "tolakodó". A számat nekem kicsit szárította, úgyhogy egy idő után raktam fölé átlátszó ajakbalzsamot.
A kopása egyenletes. Igazából a későbbi szín jobban tetszett, mint amikor felvittem, mert nekem az túl erős / sötét, sajnos nem igazán áll jól. Megnéztem a dm-ben a többi színt is, vannak lágyabb színek, de egy dolgot sajnálok, nem találtam rózsaszínes árnyalatokat. Mindegyik pirosas, barnás, bordós. Jó lenne ha lenne rózsaszín is:)



Ha már a Max Factorról van szó, elindult a facebook oldaluk, a youtube csatornájuk és a blog is:) Olvasgassátok, nézegessétek, nagyon jók és a facebookon nyerhettek is.

Próbáltatok már ajakfilcet?:)


A véleményemet nem befolyásolja az, hogy a Max Factortól kaptam a terméket. Minden bejegyzésben a saját tapasztalataimat írom le.

8 megjegyzés:

  1. Erre nagyon kíváncsi voltam már, de ezek szerint nem rossz és érdemes megvásárolni :)
    Nekem külön tetszik ez a szín, nagyon széép!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szép szín, megnéztem volna rajtad is :)

    VálaszTörlés
  3. Jujj, ez nekem nincs meg, esélyes rá, hogy a Glamour-napos kuponomból ezt vegyem.=) A lágyabb színeknek külön örülök, mert ugyan ez tetszik, de suliba nem a legjobb választás.

    VálaszTörlés
  4. Szép színe van, és a formája is ötletes. Érdekes, h több blogger is írt róla véleményt, de a száján senki nem merte megmutatni...

    VálaszTörlés
  5. A számról akartam felrakni képet, de egyszerűen nem adják vissza azok a képek az eredeti színt. De majd holnap megpróbálkozok egy olyannal ahol látszik az egész arcom, hátha úgy jobban kijön:)

    VálaszTörlés
  6. SophiEL: Nem nem merem megmutatni:) Hanem nem sikerült olyan képet csinálnom amilyen élőben a színe, ezért nem raktam fel végül. Szívesen felrakom, de mivel élőben sötétebb / bordósabb a színe nem láttam sok értelmét.

    VálaszTörlés
  7. Ne haragudj, nem bántani akartalak, csak nem értem, mert ez már az 5. olyan post róla, amiben nincs kép. De így már érthető. :)

    VálaszTörlés
  8. Semmi gond:) Holnap megpróbálok csinálni jó képet:)

    VálaszTörlés