2011. április 5., kedd

Napi smink - natúr + Max Factor Lip Tint

Tegnap csak a számról próbáltam meg csinálni képet úgy, hogy látszódjon a Lip Tint színe, de sajnos egyik kép sem adta vissza jól a színt, ezért nem raktam fel a tegnapi bejegyzéshez.
Ma délután megpróbáltam egész arcos képeket csinálni, így jobb lett a szín:) Nagyon kicsit bordósabb még szerintem élőben. Egyébként a képeket nézegetve jobban tetszik rajtam, mint élőben. Lehet csak fura volt elsőre, mert nem nagyon szoktam erős színeket használni a számra:)

A szememet még reggel csináltam meg, a Wet'n' Wild palettából használtam a két barnát.(bár a sötétebb szín a képeken nem igazán látszik, de most nem is az a lényeg:))
Mostanában ha sietek így szoktam nappalra megcsinálni a szememet. További termékeket, amiket használtam lent elolvashatjátok.




Használt termékekért katt:

Arc:
Avon calming effects alapozó
Essence korrektor
Nyx peach pirosító
Manhattan Hot Summer Shimmer Powder

Szem:
Revlon szemhéjalapozó
Wet'n' Wild szemhéjfesték trio - Mystery Smokey
Avon fekete szemceruza
Max Factor Lash Extension Effect szempillaspirál - black/brown

Száj:
Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint-06 ( Royal Plum )

11 megjegyzés:

  1. szerintem nagyon dögös ez a száj:)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaj de nagyon szép ez a Lip Tint. :)
    Nem tudod véletlenül mikortól lehet kapni? És mennyibe fog kerülni? :)


    Más:
    Esetleg lehetnék annyira kis pofátlan hogy megnézed a blogomat? :) makeupgodown.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. 2sofix: Köszi, most már kezdek megbarátkozni a színnel:)

    Froska: Lehet már kapni, csak nem mindenhol. Kiemelt DM-ekben van egy külön állvány a Colour Effect termékeknek. Sajnos én csak Budapesten tudok mondani helyeket, nem tudom Te hol laksz.
    Ha jól emlékszem 3000 Ft-ba kerül az ajakfilc.

    Megnézem:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem tök jól áll, ne sajnáld, hogy nem rózsaszínt vittél haza :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen :)
    Budapesti vagyok, majd keresgélek :)

    VálaszTörlés
  6. Zsuzsi köszi:)

    Froska akkor a Móricz Zsigmond körtérnél és a Mammut 2-ben lévő DM-ben biztos találsz:)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is nagyon jól áll, én is venni fogok és szerintem pont ezt :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól áll ez a szín neked. :)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is jól áll ez az erősebb szín neked :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, örülök, hogy ezt írtátok, fogok kísérletezgetni más erősebb színekkel is:)

    VálaszTörlés
  11. wow az a MF lipfinity nagyon szép! mindig is szerettem volna egyet csak nehéz rászánni magam :)
    ez a szín tök jól áll neked. :)


    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés