2011. május 6., péntek

Napi smink - gyors, színes

Szerdán a napsütés meghozta a kedvemet egy színesebb sminkhez, de nem volt túl sok időm. Előkaptam a Smokey palettát és egy rózsaszín - lila kombinációt csináltam:) Ebben a bejegyzésben láthatjátok a palettát. A felső sorból használtam az utolsó kettőt. De - ahogy látjátok majd a képeken is - szemen kissé más színük van, főleg a rózsaszínesnek.



Használt termékekért katt:

Arc:
NYC natural matte alapozó
Essence korrektor
MAC - Giggly pirosító

Szem:
Revlon szemhéjalapozó
Coastal Scents Smokey paletta
Milani fekete szemceruza
Coastal Scents zselés tus - true black
Max Factor False Lash Effect szempillaspirál

Száj:
Nyx - Beige

5 megjegyzés:

  1. nagyon jól áll ez a cicás tusvonal :)

    VálaszTörlés
  2. olyan edeske ez a smink..ezt lehet elkeszitem en is...nagyon jo lett

    VálaszTörlés
  3. én is nagyon sokszor csinálok magamnak ilyen sminket, de a tusvonallal mindig bénázok. xD olyan nehéz mindkét szemen egyformára csinálni.

    VálaszTörlés