2011. május 19., csütörtök

Tag 20

Igen, ez egy régebbi, de kimaradt az életemből, gondoltam most kitöltöm:)

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Telefon, kulcs

2. Kedvenc sminkmárkád?
Sok márkát szeretek, ha egyet ki kell emelnem azt hiszem a Nyx:)

3. Kedvenc virágod?
Liliom <3

4. Kedvenc ruhabolt?
Jó kérdés, sok helyről szeretek öltözködni, de legyen a H&M

5. Kedvenc parfüm?
Escada parfümök

6. Magassarkú vagy lapos?
Többet szoktam laposat hordani

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Ebben a félévben nincsenek már jegyeim, majd csak a szakdoga meg az államvizsga. Általánosban ( hatodikig jártam oda ) általában kitűnő voltam, gimiben többségben voltak a jó jegyeim és fősulin is.

8. Kedvenc színed?
Piros, fekete, lila, rózsaszín

9. Szoktál inni energiaitalt?
Nem, rosszul leszek tőle

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Igen, leginkább 100%-os narancslevet

11. Szeretsz úszni?
Nem nagyon

12. Villával eszed a sültkrumplit?
Attól függ. Gyorsétteremben nem, de ha köretként eszem valamihez akkor igen

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Himalaya herbals, essence my skin

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Igen

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Helyzettől függ

16. Érdekel a szellemvadászat?
Nem

17. Van valami fóbiád?
Tériszony, tömegiszony, bezártság

18. Rágod a körmeidet?
Már nem

19. Volt már halál közeli élményed?
Halálfélelmem volt, de végül szerencsére nem lett semmi baj

20. Kávézol?
Kávétól is rosszul leszek. Nagyon lightosat vagy cappuccinot szoktam néha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése