2011. május 30., hétfő

Tag 25

Először is elnézést, hogy nem írtam az elmúlt napokban, sajnos történt valami, ami miatt kb ágyból kiszállni is csak nagy ritkán volt kedvem. De most már össze kell szednem magamat:) Addig is jöjjön egy tag!



1, Van háziállatod?

Nincsen sajnos. Volt egy tengeri malacom, Berci, aki amióta elpusztult nem lett új állatka. De már egy ideje nagyon szeretnék egy nyuszit.

2, Nevezz meg 3 dolgot ami fizikailag közel van hozzád!

Ásványvíz, párna, telefon.

3, Tudsz vezetni? Ha igen volt már ütközésed/baleseted?

Nem.

4, Ma hány órakor keltél fel?

10 körül ébredtem fel.

5, Mikor zuhanyoztál utoljára?

Fürdeni szoktam. Ma délután.

6, Mi volt az utolsó film amit láttál?

Buffalo 66.

7, Mi volt az utolsó sms-ed szövege?

Ezt most inkább nem írnám le.

8, Mi a csengőhangod?

Valami gyári, short tone a neve. Kéne már rakni rá sajátot.

9, Voltál már valaha külföldön?

Igen.

10, Szereted a sushit?

A Fuji éttermeset imáádom!

11, Hol vásárolsz élelmiszert?

Ha nagyobb bevásárlás általában anyukámmal Kaiser's (amikor külön laktam akkor Interspar), ha csak napi dolgok akkor a sarki közértben.

12, Vettél valaha be gyógyszert, hogy elaludj?

Nem.

13, Hány testvéred van?

Egy öcsém.

14, Asztali számítógéped van vagy laptop?

Van mindkettő, de már inkább a laptopot szoktam használni.

15, Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?

26. ááá

16, Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?

Nem.

17, Fested a hajad?

Igen.

18, Mesélj valamit arról mit fogsz ma csinálni?

Ma még sajnáltam magamat kb egész nap, ágyban voltam és Szex és New Yorkot néztem:D

19, Mikor sírtál utoljára?

Tegnap.

20, Mi a tökéletes pizza feltét?

Bacon, kolbász, kukorica, lilahagyma, pepperoni.

21, Sajtburger vagy hamburger?

Csirkeburger.

22, Maradtál már fenn egész éjszaka?

Igen.

23, Milyen színű a szemed?

Kékes, zöldes, szürkés :D

24, Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca-Cola között?

Igen, de csak nagyon ritkán szoktam cola-t inni.

25, Milyen most az időjárás?

Jó idő van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése