2011. július 6., szerda

Tally Weijl zsákmány

Először is köszönöm mindenkinek aki kitartott és akik drukkoltak, túl vagyok az államvizsgán :) A személyes képek pedig jönnek hamarosan, szerintem egy bejegyzésbe belerakom amik maradtak.

Szombaton fekete szoknya vadászatra indultam, mert államvizsga előtt jöttem rá, hogy nincsen egy normális nem mini fekete szoknyám :D Természetesen csak azt nem sikerült vennem. Egyedül a Tally Weijl-ben láttam olyat ami megfelelő lett volna, de már nem volt belőle méret :(
Viszont sok helyen elkezdődtek a nyári leárazások, érdemes körülnézni :) Én most egyenlőre csak a Tally Weijl-ben vásároltam, az Orsay-ben próbálgattam még, de sajnos nem volt jó végül semmi, ami tetszett.



Tally Weijl - 1500 Ft / db ( eredeti áruk 4795 Ft / db )



Tally Weijl - 1500 Ft ( eredeti ára 3895 Ft )


Tally Weijl - 2500 Ft ( eredeti ára 3795 Ft )

Ti kihasználtátok már a nyári leárazásokat? :)

9 megjegyzés:

  1. Ezek az ingek nagyon jók!:)
    Igen,én is a Tallyba.Minden saru le volt árazva:)
    Plussz a New Yorkerbe vettem néhány trikót akciósan.

    adorablevogue.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Az utsó ruhára kíváncsi lennék rajtad is, lehet ilyen képet kérni?:) mert én is láttam a múltkor, de lusta voltam felpróbálni:/

    VálaszTörlés
  3. Én is pont ilyen csíkos inget vettem,az arany csillogásút :)

    VálaszTörlés
  4. Úristen ez a fekete ruha iszonyat jól néz ki :D

    VálaszTörlés
  5. az utolsó fekete ruhát én párducmintásba vettem meg.. annyira örültem neki :P

    VálaszTörlés
  6. volt párduc mintásban?! awwww, erről lemaradtam:( ez az egy darab volt ott ahol vettem és a westendben is voltam, ott pedig egyáltalán nem láttam.

    VálaszTörlés
  7. az utolsó ruha.... <3 gyönyörű :O

    VálaszTörlés
  8. jéézusom az a fekete ruha :O álomszép ♥♥

    VálaszTörlés
  9. az a ruha.___. nagyonnagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés