2011. szeptember 14., szerda

Max Factor és Nyx krémpirosítók

Mostanában megkedveltem a krémpirosítókat, gondoltam megmutatom nektek is:)

A Max Factor négy árnyalatban kapható, nekem a soft cardinal és a soft candy van meg, Nyx pedig 12 árnyalatban, amik közül elég nehéz volt választanom, végül a Glow árnyalatot rendeltem meg.


Csomagolásukat tekintve hasonlóak, annyiban különböznek, hogy a Max Factor tetejét tekerni kell kinyitáshoz, a Nyx-et pedig fel kell hajtani. Méretüket tekintve látszik, hogy a Nyx sokkal nagyobb.

Színe mindkettőnek erős, kevés is elég belőlük. Állagra nekem a Nyx jobban tetszik, mert lágyabb és így könnyebb a felvitele is. Próbálkoztam ecsettel is felvinni őket, de nekem valahogy az ujjammal egyszerűbbnek bizonyult. Tartósságukat tekintve mindkettő sokáig bírja, én szoktam azért púderrel fixálni őket.
Összességében nekem mindkettő tetszik, de a Nyx-ért többet szoktam nyúlni. Valószínűleg ez az árnyalata miatt is van, egy természetesebb szín, amit a hétköznapokon többet használok.
Ami még nagyon jó, az ára. A Nyx-et 6 dollárért rendeltem ( természetesen plusz postaköltség ), a Max Factort pedig 3500 Ft-ért tudjátok megvásárolni, de szoktak lenni akciók.

Nyx - Glow, Max Factor - soft cardinal, soft candy

Szeretitek a krémpirosítókat?

2 megjegyzés:

  1. Hú nagyon szépek. Én még nem próbáltam krémes pirosítót, de rajta van a listámon.:) Sokat segített a poszt.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is pont a Glow van meg de alig használom, jobban szeretem a por állagúakat azt hiszem. :)

    VálaszTörlés