2011. október 26., szerda

Asos rendelés

Megint nagy leárazások voltak / vannak asos-on és ingyenes szállítás folyamatosan, úgy döntöttem rendelek megint pár dolgot :) Sajnos a ruhákkal nem volt eddig szerencsém, még is rendeltem egyet, ami nagyon nagyon megtetszett, de nem lett jó rám :( Úgyhogy Ő eladó sorba is került, ha valakit érdekel, szóljon. A többi viszont nagyon tetszik.



Asos Leopard Clutch: 25 Ł helyett 12Ł


River Island virágos fülbevalók : 7Ł helyett 4,5Ł


Asos szoknya : 15 Ł helyett 6Ł

Ez pedig a ruha, ami nem lett jó rám ( S-es, UK8-as )


Szoktatok rendelni innen?

4 megjegyzés:

  1. jajajaj:DD igen!igen! érdelek a ruha*-*:)

    VálaszTörlés
  2. akkor írj légyszi e-mailt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper dolgokat vettél, a kistáskát meg a fülbevalókat is imádom :))


    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Én elég béna vagyok a netes rendeléshez ( legalábbis a külföldihez) az lenne a kérdésem, hogy ha valami jó dolgot látok nem rendelnéd meg nekem? Úgy lehet, hogy az én címemre meg minden?
    köszi.
    ^^

    VálaszTörlés