2011. október 20., csütörtök

e.l.f. krémpirosítók

Nemrég megint ingyenes szállítás volt és egy ajándék ecsetet is kaptam :) Nagyon megtetszettek ezek a krémpirosítók, kettőt rendeltem meg, a Heart Breaker és a Flirt árnyalatot.


 Heart Breaker, Flirt 

Első ránézésre kicsit fura volt, hogy elég nagy, amiben vannak a pirosítók, mármint a kocka rész, szerintem elhagyható lenne és akkor kis helyen is elférne maga a pirosító. Ezt leszámítva egyszerű, de nem gagyi a csomagolása és jól látszik a pirosító színe.
Ha már a színeknél tartunk, szépséges mindkét szín nagyon, a Flirt egy gyönyörű rózsaszín, erre is számítottam, de a másik sajnos kicsit csalódás volt, mert a Heart Breaker-t barackosabbnak gondoltam :(
Állagukat tekintve mondhatni teljesen másmilyenek, mint az eddigi krémpirosítóim. Nem igazán tudnám behatárolni, krémesek, de még is púderes hatásuk van és egyáltalán nem fénylenek. Úgyhogy akinek ez volt a problémája a többi krémpirosítóval, ezt bátran ajánlom. Felvitelük nekik is ujjal a legegyszerűbb számomra.
Tartósságukat tekintve kb. 5-6 óra múlva is még szépen látszottak. Az áruk 6,50 Ł, nem tudom mennyi most pontosan a font, de szerintem átszámítva 2000 Ft körül lehet a pirosító darabja és ezért 15 g-ot kapunk.


Heart Breaker, Flirt 
Van kedvenc krémpirosítótok?:)

3 megjegyzés:

  1. Én múlt héten rendeltem meg, akkor 40%-os akció volt:) Először én is a Heart Breaker-t szerettem volna, pont a vélt barackos szín miatt, de körbenéztem a neten, és láttam,h nagyon nem az...rózsaszín pirosítóm meg van elég... úgyhogy inkább a Tease-t és a Seductress-t választottam, alig várom, hogy megjöjjenek:)))

    VálaszTörlés
  2. Jaj de szépek, én is ácsingózom utánuk! <3

    VálaszTörlés
  3. Hasznos volt a teszt,mert Heartbreaker-rel szemezgetek egy ideje.Szerintem karácsonyra meg is rendelem.

    VálaszTörlés