2011. október 12., szerda

Manhattan szájfények

Mostanában sikerült négy Manhattan szájfényre szert tennem, most őket fogom megmutatni nektek. Kettőt még nyáron vettem, a másik kettőt az elmúlt 3 hétben.
Két High Shine, egy Cherry Lips és egy Water Flash szájfényről van szó. Őszintén szólva régebben nagyon szerettem a csillogó szájfényeket, de már egy ideje inkább mattot használok, azonban most a négy közül három csillogó. Az akciós termékek között leltem rájuk, megtetszettek, gondoltam beújítom őket :)


Csomagolása mindegyiknek másért tetszik. A High Shine egyszerű, de még sem gagyi, a Cherry Lips-en a szívecske cuki :D, a Water Flash pedig ezzel a kémcső megoldással nem hétköznapi.
A High Shine szájfények ecsettel rendelkeznek, ez a kedvencem, szerintem ezzel a legegyszerűbben felvinni a szájfényt. A másik kettő applikátoros. A Cherry Lips-nél ezen kicsit meg is lepődtem, arra számítottam, hogy tubusos lesz a vége.
Az illata mindnek fincsi, de nem annyira erős, a High Shine-é a kedvencem.
A színűket imádom, talán a High Shine 53W ( olyan rossz, hogy nem adnak nevet nekik :( ) kicsit halovány, de a többi... Cherry Lips egy halványabb pink, a Water Flash erősebb, a High Shine 45B pedig gyönyörű ( nem erős ) piros. A High Shine szájfények kifejezetten csillogósak, a Cherry Lips diszkrétebb.
Mindről elmondható, hogy könnyű a felvitelük, nem ragadnak és szájfényhez képest elég tartósak.
Összességében örülök, hogy megvettem őket, főleg féláron, 600 Ft körül volt mindegyik. ( A Water Flash-hez volt kuponom, a többi le van árazva a DM-ben )


Lentről felfelé : Manhattan High Shine 52W, 45B, Cherry Lips 54F, Water Flash 46D

Szeretitek a Manhattan szájfényeit?

7 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon jól jött ez most, mert van a Water Falsh szájfényhez kuponom de eddig tanácstalan voltam, hogy vegyek-e. Most már könnyebb a döntés. :)

    VálaszTörlés
  2. A Water Flash elég vacak. Fura érzés hordani, és könnyen lejön.. :( Nem nagyon szoktam kidobni sminket, de ezt mégis kivágtam..

    VálaszTörlés
  3. :( Hmm ezek szerint megoszlanak a vélemények / tapasztalatok. Melyik árnyalat van meg neked?

    VálaszTörlés
  4. Valamelyik rózsaszín, de lehet azt már nem is lehet kapni. Nem csak én nem szerettem, Krémmánián is lehúzták.

    VálaszTörlés
  5. Ott ezt nem néztem, mert ez a pink annyira tetszett, hogy mindenképp meg akartam venni, meg emlékeztem, hogy Tündinél olvastam már róla. Egyébként én 4 árnyalatot láttam, amikor ezt vettem és a többi alapból nagyon halovány volt, ahogy kipróbáltam, ennek viszont erőteljes színe van és nem is jön le hamar szerintem.

    VálaszTörlés
  6. Akkor lehet ezek a szériák már jobban meg vannak csinálva. Amúgy ezt az egyet leszámítva én is oda vagyok a Manhattan szájfényekért, főleg limitált kiadásokkor szoktak kidobni olyanokat, hogy majd elolvadok értük.. :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépek bár én nem szeretem a matt dolgokat legyen minél csillogósabb és vonzza a tekintetet.

    dyculin.blogspot.com

    VálaszTörlés