2011. október 4., kedd

Szeptemberi kedvencek

Megmondom őszintén az előző hónap kedvenceit még mindig sokat használtam, valamint elfeledett cuccokhoz nyúltam vissza, de azért van pár újdonság is :)


Escada - Ibiza Hippie : Imádom az Escada gyümölcsös parfümjeit, de amit most lehet kapni nem tetszik annyira, ezért úgy döntöttem rendelek régebbit neten. Mások véleménye alapján a illatgardróbtól rendeltem és minden rendben volt, a parfümöt pedig imádom!


A Nyx pigmentjei kicsit feledésbe merültek nyáron, de mostanában újra elkezdtem használni őket, gyönyörűek még mindig :D

A másik feledésbe merült termék az Avon gél állagú tusa. Őt valahova sikerült el is kevernem, de most, hogy újra megvan, a vízvonalra őt használtam mostanában mindig, egyik legjobb!


Hétköznapi sminkekhez sokszor használtam az essence barnás szemhéjpúdereit ( shooting star és dress to impress ) és a Max Factor smooth effect alapozóját.


A Manhattan Cherry Lips szájfényt nemrég vettem ( le van árazva a DM-ben 650 Ft-ra ) és nagyon megszerettem. Diszkréten csillog, szép a színe, nem ragad és szájfényhez képest tartós szerintem.

A Balea dinnyés ajakápoló annyira cuki, nem hagyhattam ott. Az illata isteni és tényleg jól hidratál, egyedül az ízével nem vagyok kibékülve, nem édes :D


Végre megvettem az alapozó lakkot is, könnyebb rá a körömlakk felvitele és tartósabb.


Csalódás:

Essence új pirosító ecsete. A régit imádom, kedvenc ecseteim közé tartozik. ( sajnálom, hogy nem sikerült már hozzájutnom még egyhez, amikor nemrég le volt akciózva :( ) Az újhoz is szép reményeket fűztem, de sajnos nem vált be. Nem elég tömött és nem veszi fel rendesen a festéket.


+ cukiság

Baviphat almás éjszakai krém :)


+ zene

Egyszerűen gyönyörű ez a szám! Imádom!



Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése