2011. november 24., csütörtök

Max Factor Max Effect Gloss Cube

Már egy ideje terveztem, hogy írok ezekről a szájfényekről, ugyanis nagyon megkedveltem őket. Nekem három szín van meg, a 01-es Soft Rose, a 09-es Wild Cherry és a 10-es Sweet Cassis.
Az első egy nagyon finom, halvány szín, hétköznapokon szoktam használni leginkább, a másik kettő pedig elég erőteljes.



Az applikátoruk elég pici, ami egyrészről kicsit zavaró, mert kevés festéket vesz fel, így többször bele kell mártani, hogy elegendő mennyiséget tudjunk felvinni. Viszont nekem a vékonyka szájam miatt jó, könnyebben, szebben lehet dolgozni vele.
Állaguk kicsit sűrűbb szerintem, mint az átlag szájfényeknek, de nem ragadnak, könnyű a felvitelük.
Egyenletesen fednek, nem ülnek meg a redőkben és még nem igazán találkoztam ennyire tartós szájfénnyel! Bár a rózsaszín kicsit kevésbé tartós szerintem, de a másik kettő... 4-5 órát simán kibírnak, sőt még később is marad egy halvány szín a szájon. Egyenletesen, szépen kopnak. Volt, hogy véletlenül belenyúltam az ujjammal, de akkor sem maradt ott egy csúnya "ujj nyom" :D És ami még nagy plusz pont, nem szárítják a számat.
12 színben kapható, biztos, hogy be fogok szerezni még más árnyalatot. 1800 Ft-ba kerülnek a DM-ben.

01

09

10

Próbáltátok már ezt a szájfényt?

A véleményemet nem befolyásolja az, hogy a Max Factortól kaptam a terméket. Minden bejegyzésben a saját tapasztalataimat írom le.

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írtál ezekről a szájfényekről, mert már nagyon kíváncsi voltam rájuk, és sokszor gonodlkoztam a Rossmanba, hogy megvegyem-e vagy ne, de valahogy mindig visszaraktam. Mostmár szerintem nem fogom. :) A 01-es és a 09-es különösen tetszik.

    VálaszTörlés