2011. november 9., szerda

Napi smink - Let's Dance Salsa

Az előző bejegyzésben írtam erről a Catrice rúzsról, most láthatjátok a számon :) A hajamról pedig facebook-on írtam már, a hosszából csak pár cm-t akartam vágatni, de a fodrász nem így gondolta :( Úgyhogy kezdődik az újra növesztés :)




Használt termékekért katt:


Arc:
Missha Perfect BB krém
Essence korrektor
Too Faced leopard bronzosító

Szem:
Revlon szemhéjalapozó
Wet'n'wild hármas szemhéjpúder
Essence smokey eyes szempillaspirál
Avon gél állagú tus

Száj:
Catrice - Let's dance salsa

5 megjegyzés:

  1. az utolsó kép nagyon cuki és tetszik a rúzs színe..:D

    VálaszTörlés
  2. Ne sajnáld, szerintem nagyon jó így a hajad! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól áll így a hajad :) tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. szép smink, hajaddal sincs gond. :) én viszont kitudok akadni,ha többet vág le a fodrász,mint szeretném... :D

    VálaszTörlés