2011. december 14., szerda

NYC Sky Rise szempillaspirál

Már egy ideje megvan ez a szempillaspirál, csak sikerült elkevernem valahova, de a napokban újra rátaláltam és az időzítés sem rossz, ugyanis dec. 17-ig 25%-os NYC akció van a Rossmannban. Bár az eredeti ára is baráti a spirálnak, de most még annál is olcsóbban be tudja szerezni, akinek esetleg megtetszik :)



A csomagolása először kicsit fura volt, megszoktam a ducibb spirálokat, ez viszont nagyon vékony, ami használat közben semmi hátrányt nem jelent, csak elsőre szokatlan volt. A spirál fekete alapon metál rózsaszín feliratai viszont nagyon tetszettek elsőre is.
A keféje is nagyon vékony, könnyű "dolgozni" vele. Egy hosszabbító spirálról van szó, ami szerintem teljesíti is ezt a küldetését. Szépen szétválasztja a pillákat, hosszabbít, nem csomósodik a festék és viszonylag tartós is, nem "lapulnak le" a pillák pár óra múlva. Arra figyelni kell, hogy ne vigyünk fel túl sok festéket, mert akkor kicsit pókhálós hatása lesz. Valahol olvastam, hogy volt, akinek irritálta a szemét, én semmi ilyet nem tapasztaltam.
Az ára 600 Ft körül van, szerintem mindenképp megéri.




Ők pedig a tegnapi zsákmány :)


Próbáltátok már ezt vagy másik NYC spirált?


Ui: Aki még nem látta, facebookon jelentkezhettek vasárnap reggelig a karácsonyi nyereményjátékomra, kiraktam oldalt a blogra is, hajrá lányok :)

2 megjegyzés:

  1. A NYC rúzsok jók, nekem kettő van, és nagyon szeretem őket. :)

    VálaszTörlés
  2. Ilyen spirálom van nekem is.:D nagyon szeretem már megvan kb 2 hónapja.:D És pénteken ugyanolyan szájfényt vettem én is.:D

    VálaszTörlés