2012. február 13., hétfő

Rimmel Kate Moss lasting finish rúzs

Őszintén szólva régebben nem voltam nagy rúzs fan, legtöbbször inkább csak szájfényt használtam. Azonban már egy ideje kísérletezőnek mondhatjuk a viszonyomat a rúzsokkal.
Amikor megláttam a Rimmel Kate Moss kollekciót, tudtam, hogy ki kell próbálnom. Azonban egy ideig sehol nem találkoztam vele, végül az Astoria-nál lévő Rossmann mentett meg. A 05 és 06-os árnyalat között gondolkoztam, végül a 06-os mellett döntöttem, de ha lesz még szerintem megveszem a másikat is. Igen, ebből ki lehet találni, hogy megkedveltem ezt a rúzst :)


A csomagolása nagyon tetszik, matt fekete, Kate aláírásával és egy szívecskével, a tetején pedig a Rimmel korona. Eléggé strapabírónak is tűnik, jól záródik.
Színét imádom, erősebb rózsaszín, mostanában eléggé rá vagyok kattanva az ilyesmi színekre. Sajnos fantázianeve nincsen, csak a 06-os kódot viseli.
Az illata nagyon finom, leginkább gumicukorra hasonlít :) (de lehet, hogy csak túl sok gumicukrot ettem mostanában) Felvitele könnyű, krémes, egyenletesen és szépen fed. Tartósságát tekintve nekem 3-4 órát simán kibír, evéssel-ivással együtt és egyenletesen, szépen kopik. Nekem kicsit szárítja a számat, de nem vészes szerencsére.
Az ára 1300 Ft, szerintem mindenképp megéri.



( álmos fejért sorry :D )


Próbáltátok már ezt a rúzst?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vagy, tökjól áll ez a szín! :)

    VálaszTörlés
  2. 8-as és a 14-es árnyalat van meg, de lusta voltam tesztet írni róluk. :D
    Lehet még kapni őket?

    VálaszTörlés
  3. Én az istenért sem találtam a Rossmannjainkban belőlük...hihetetlen, hogy lehet így eldugni :D én is akarok már mióta párat :(

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a 14-es van meg, imádom *.* Jól pigmentált, tartós, krémes, jó illatú. Sajnos már nálunk sem kapható :(

    VálaszTörlés
  5. Dóri köszi :)

    Én január elején vettem, azóta nem jártam arra sajnos, máshol meg nem láttam. De szerdán megyek, akkor megnézem, bár félek nem lesz már egyáltalán :(

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép vagy, szerintem marhajól áll ez az árnyalat! :)

    VálaszTörlés