2012. március 7., szerda

Februári kedvencek

Háát a januári kedvencek februárban is eléggé hódítottak nálam, így túl sok újdonsággal nem szolgálhatok. De azért nézzük csak... :)


Teljes bejegyzéshez katt:


Újra gyakran előkerült a Coastal Scents Smokey palettája. A kezdeti kis csalódás ellenére, ez a paletta vált az egyik kedvencemmé. (látszik is szegénykén :D)

A Nyx Peach pirosítója régi kedvenc, de egy időre megváltunk egymástól, most megint előszeretettel használom.

Szájfények közül mostanában sokat használtam az Essence stay with me szájfényeket, amik közül a Trendsetter a kedvenc árnyalatom.

Rátaláltam az új kedvenc pink körömlakkomra, a NYC Perpetual Peony-ra.

A Too Faced szettben lévő szemhéjalapozót ebben a hónapban főleg akkor használtam, ha csak tussal cicás szemet csináltam, ugyanis egy aranyfényű csillámos alapról van szó. De majd lesz róla külön bejegyzés.


A tavasz közeledtével előkerültek a színes szemceruzáim: Essence touch of glam és go wild, valamint a Milani Aqua, aminek gyönyörű színe van, de régebben valahogy feledésbe merült szegényke.


Imádom a Beautilicious termékek illatát (és a csomagolását), legjobban most erre az eper shake-es tusfürdőre vagyok rákattanva.

A Tous in heaven parfümből volt egy mintám, amit nemrég találtam meg itthon és nagyon megszerettem, gondolkozom a teljes kiszerelés beszerzésén.


+ zene



Nektek mik voltak a kedvencek? :)

4 megjegyzés:

  1. De jó az a tusfürdő....Ő honnan van,elárulod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. asos.com-ról rendeltem, de sajnos nem tudom van e még, nem mostanában.

      Törlés
  2. A NYX Peach nálam a márciusi kedvencek közt fog szerepelni úgy érzem :)

    VálaszTörlés
  3. Óóóóó az a pirosító ♥ olyan szép

    VálaszTörlés