2012. május 8., kedd

DIY - "pelyhes körömlakk"

Vannak itthon cuki kis üvegcsében lévő csillámaim és egy hirtelen ötlettől vezérelve úgy éreztem kezdeni kéne velük valamit. De sajnos nagyon felkészületlen voltam.
Gondolkoztam azon, hogy egy régebbi körömlakkba - amit már nem nagyon használok - kéne beleönteni a pelyhecskéket, de végül nem ez a megoldás mellett döntöttem. Sajnos.




Gondoltam nem lehet túl nehéz ha összekeverek különböző színű csillámokat egy kettéhajtható lapon, majd a Baviphat barackos peelinghez kapott kiskanállal beleszórom a körmömre felvitt lakkba. Elsőre egy átlátszó lakkot választottam, felvittem egy körmömre, kanálkával beleszórtam a pelyhecskéket és így tovább minden körmömön. Természetesen a jobb kezemet megcsinálni horror volt:D
A felesleget próbáltam a fa pálcikával eltávolítani, kisebb nagyobb sikerrel. Az a baj, hogy vannak körmök, amikre nagyon sok pehely került, van amikre kevesebb. 
Későbbiekben szerintem inkább beszerzek üres üvegeket, vagy régi lakkokkal keverek, mert ez így azt hiszem nem a legjobb megoldás.






Próbálkoztatok már ilyesmivel?:)

11 megjegyzés:

  1. én már igen .. de csillámport szórtam a lakkozott körömre, nagyon szép lett . csak mivel vastagon kerül rá a csillám hamar elválik a körömtől , minden kis sérülés hatására :S amikor színtelen lakhoz kevertem a csillámot 1 kis idő után kioldotta a csillám színét :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó :S Lehet azért kipróbálom egy kicsivel majd valamikor.

      Törlés
  2. Annyira azért nem lett rossz szerintem. :)) Bár tuti macerás volt megcsinálni. :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem se lett rossz. Én is kevertem már kevésbé használt lakkhoz csillámot, de nem jártam sikerrel. Csomós lett és a csillám színét is kioldotta. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Ajj akkor az se jó megoldás, vagy lehet a körömlakk fajtájától, állagától is függ.

      Törlés
  4. Tuti nem lenne türelmem ilyesmihez. Nagyon szép lett, nekem a sellők uszonya jut róla eszembe.

    VálaszTörlés