2012. augusztus 27., hétfő

Mindennapok #1

Még egy korábbi játéknál elég sokan írtátok, hogy örülnétek személyesebb bejegyzéseknek. Másoknál is tetszenek az ilyesmik, így első körben úgy gondoltam, hogy minden héten csinálnék egy kis összeállítást a hetemből, amiben mindenféle lenne. Remélem tetszeni fog nektek:)

                                                                 Kresz vizsgára készültem                                                                                                    

Egy jó csirkeburger

Vaníliás kávé (nem nagyon ihatok kávét,de néha muszáj)

I am akciós vásárlás részlet

Lazac pikáns szószban zöldségekkel

Római Part

Egyik barátnőm lánybúcsúja-kérdések felesekkel:D

Új kedvenc sorozat, gyorsan ledaráltam az első évadot

4 megjegyzés:

  1. Én örülök ennek a sorozatnak. :)
    A lazacos receptet el lehet kérni? :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki:)
    Sajnos azt nem én csináltam, hanem rendeltem.

    VálaszTörlés
  3. Meglett a kresz? Én írtam neked facen üzit is, szurkoltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Sajnos bénáztam és egy ponttal lecsúsztam, de remélem következőre sikerül!

      Törlés