2012. augusztus 22., szerda

Too Faced Lash Injection szempillaspirál

A Look Of Love szettben volt ez a termék, ami a második Too Faced spirálom, a Lashgasm után. Hogy melyiket szeretem jobban hamarosan kiderül:)


A csomagolása semmi csicsa, elég egyszerű, de nekem tetszik nagyon, a fekete-rózsaszín összeállítás és a kis sminkelős csajszi ábra főleg:)


A keféje "hagyományos" és kicsit duci, ettől függetlenül szerintem egyszerű a használata, nem kentem még soha össze vele semmit. A végén általában kissé sok festéket vesz fel, de ezt egy laza mozdulattal meg lehet oldani. (mostanában nem ez az első spirál, aminél ezt tapasztaltam)

Felvitele könnyű, nem kell ezerszer átmenni rajta, hogy kellő hatást érjünk el vele. Sőt oda kell figyelni, hogy ne vigyünk fel túl sokat, mert akkor eléggé pókháló hatása lesz és néhol összeragadnak a pillák. Hatása... hát igen, dúsít, hosszabbít, elég tartós is, de szerintem azért nem extrém módon, ahogy ígéri. Összességében nem egy rossz spirál, de többet szoktam a Lashgasm után nyúlni.




Próbáltatok már Too Faced spirált? Bevált?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése