2012. szeptember 30., vasárnap

Kedvenc körömlakklemosók

Kipróbáltam már jó pár fajta körömlakklemosót, eddig két kedvencet találtam, most láthatjátok őket:)

Az egyik sajnos perpill nincsen a kezemben. Elég sokáig az essence körömerősítő lemosóját használtam, de nem túl rég bekövetkezett egy időszak, amikor akárhol néztem -ami az utamba került- nem találtam. (egyik ismerősöm látott múlt héten, bár azt hiszem már az illata másmilyen, de remélem más nem és sikerül megint beszereznem)
Na de ami a lényeg, acetonmentes, erősíti a körmöket és gyümölcs illata van. Az első tulajdonsága már alapból piros pont és még pluszba a másik kettő... Imádom, mert tényleg szebbek, egészségesebbek, erősebbek voltak a körmeim, nem töredeztek összevissza, nem voltak "lemezesek". Utána amikor nem kaptam ilyet, akkor jött ki igazán, hogy tényleg mennyire jó ez az essence és mennyivel szebbek voltak a körmeim.
A körömlakkot teljesen jól lehozza, a nagy csillámokkal persze meg kell szenvedni, de még nem igazán találkoztam olyan lemosóval aminek nem.
450 Ft egy 150 ml-es kiszerelés, de szerintem megéri.




A másik kedvencre nemrég találtam rá. Akkor sem kaptam az essence lemosóját és a Müllerben megpillantottam egy saját márkás gyümölcsöset. Nem kellett sokat gondolkoznom, már landolt is a kosaramban. Erre annyi van ráírva, hogy acetonmentes és kíméletesen & megbízhatóan távolítja el a lakkot. Az eltávolításnál ugyanazt tudom mondani, mint az essencenél. 
Ezt is nagyon szeretem, mert erősebbek, szebbek a körmeim amióta használom. Előtte két másfajtával próbálkoztam még most nyáron, azoknál összevissza törtek a körmeim, szárították, alig nőttek meg rendesen, most végre újra erősebbek és hosszúak:)
Az ára is nagyon jó, 125 ml 200 Ft körül volt.



És végre megint ilyenek a körmeim: 

Viszonyításképp itt vannak képek nyárról: 
http://babusbeauty.blogspot.hu/2012/06/maybelline-colorama-koromlakk-coral.html (ennél nem sokkal nőttek meg nagyobbra és vékonykák is voltak a körmeim)

Egyébként nekem ezek a gyümölcsösek nagyon bejönnek, persze így is van egy erős illatuk, de hozzá meg jön a gyümi, bár biztos van akinek sok.
Az egyetlen dolog, ami mindkettőnél zavaró kissé, hogy a "szájuknál" nincsen egy kisebb kiöntő rész, így néha meglódul kicsit az adag ha nem figyelek eléggé, de hát ez legyen a legnagyobb baj:)

Nektek melyik körömlakklemosó vált be legjobban?

11 megjegyzés:

  1. én is régóta már a Müllereset használom... a legjobb amit eddig próbáltam, én nagyon szeretem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, előbb is rátalálhattam volna:)

      Törlés
  2. Ezt az Essence lemosót most fogyasztottam épp el, nálunk mindig van a Rossmann-ban :) Jó volt, csak nekem az illata erős volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy van akiknek erős, nekem tetszett, de ha visszagondolok, szerintem a Mülleresnek talán valamivel enyhébb az illata:)

      Törlés
  3. Én pont ettől a Müllerestől kaptam sikítófrászt, hogy szétszedte a körmeimet, elvékonyodtak, lemezesek lettek... Tuti, hogy az volt a ludas, mert lecseréltem és rendbe is jöttek a körmeim, mellette pedig direkt nem változtattam semmi máson, hogy kiderüljön ki volt a ludas:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó sajnálom, ezek szerint változó kinek mit csinál a körmeivel:(

      Törlés
  4. szerettem ezt az essenceset, az aveot meg imádtam, az illata is isteni...de azt vettem észre, hogy nagyon szárít, pl a koromnyomdás minták sose sikerultek vele :/...úgy értem h ugyebár ha letisztitottam a lemezt amin a minták vannak és ráfestettem akkor valahogy hamarabb megszáradt a lakk mint kellett volna...oké ezt nem tudom mennyire értitek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem még nem sikerült közelebbi barátságba kerülnöm a körömnyomdával:D

      Törlés
  5. na ezeknek nincs olyan büdi illatuk,mint amit nekem volt szerencsém használni..:)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    VálaszTörlés