2012. október 11., csütörtök

Catrice - Steel My Soul körömlakk

Nem a kedvenceim a szürkés árnyalatok, de amikor ezt a körömlakkot megpillantottam a Catrice csomagban, tudtam hogy ez lesz az első, amit ki fogok próbálni! (Igen, előbb, mint a Max Factor rózsaszín szépséget:D) Azt hiszem az egyik legérdekesebb lakk, amivel rendelkezem.


Egyszerűen gyönyörű a színe, szürkés alap, teli apró arany csillámmal. Őszintén szólva az utolsó Catrice lakk élményem nem volt éppen pozitív (lásd ITT), ez viszont szerintem nagyon jó. Egy sűrűbb lakk, szélesebb ecsettel, mint a régebbi. Könnyű a felvitele, egy rétegben is szép, de azért felvittem kettőt. Egyenletesen fed, semmi csíkozás. Száradása elég gyors, ugyan nekem így is sikerült kicsit belenyúlnom, de ez a saját bénaságom:D


És hogy miért érdekes? Felvitel után mattra szárad és az üvegecske tetején az áll, hogy 'brushed metal effect', amivel ugyan nem teljesen voltam tisztában hogy milyen, de elvileg azt jelenti, hogy szálcsiszolt fém hatása lesz:D


Kipróbáltam fedőlakkal is, amivel fényesebb lesz, nekem úgy jobban tetszik, szebben kihozza az arany csillámokat szerintem, de az is lehet, hogy csak nem vagyok hozzászokva a matt körömlakkokhoz:)
Összességében szerintem nagyon szépséges -kinek matton, kinek fényesebben- őszre pedig főleg illik!

Fedőlakkal:


A véleményemet nem befolyásolja az, hogy a terméket az Primőr Kozmetikai Kft-től kaptam. Minden bejegyzésben a saját tapasztalataimat írom le.  

Próbáltatok már ilyen lakkot?:)

8 megjegyzés:

  1. Nekem fedőlakk nélkül jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még barátkoznom kell a matt lakkokkal:)

      Törlés
  2. Na erre nagyon fáj a fogam.. :(
    Nekem mindenhogy tetszik :]

    VálaszTörlés
  3. Ez nekem is jobban tetszik fedőlakkal, de a "testvérei" a Steel My Heart és a How I Matt Your Mother anélkül jött be. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez az effekt nagy szerelmem, ez a lakk is gyönyörű!:)Ezek az újdonságok nagyon jól sikerültek a Catrice-nél, mindegyikre fáj a fogam, aminek legutóbb nem tudtam ellenállni az a Copper Cabana, gyönyörű réz, igazi őszi lakk! Ha érdekel valakit itt egy link :)
    http://szepseglabor.blogspot.hu/2012/10/catrice-copper-cabana.html

    VálaszTörlés