2012. november 19., hétfő

Too Faced Glamour Gloss ajakdúsító szájfény - Barely Legal

Ez a szájfény a Look Of Love szett egyik lakója volt, nem próbáltam még ilyen jellegű terméket előtte. A Barely Legal árnyalat lapult a csomagocskámban, ami egy szolid, barackos szín.
Azt ígéri, hogy teltebbé varázsolja ajkunkat és hidratál.




A csomagolás nem annyira csicsa, de azért mint mindig, most is megadják a módját, különlegessége a tetején lévő strasszkő, én imádom.


Az applikátora hagyományos, elég kicsi, így nem vesz fel sok festéket, többször át kell menni vele a szánkon.
Illata enyhén púderes, vaníliás, nem erős. Állaga egy kicsit ragadósabb, mint sok más szájfényem, de egyáltalán nem vészes, egyszerű a felvitele. A színe a számon kissé túl átlátszó szerintem, lehetne barackosabb.


Felvitel után egy ideig bizsergető, hűsítő, mentolos érzése van, de kibírható, nem csíp különösebben, de azért kicsit fura :D
Vitaminokat, jojoba és avokádó olajat tartalmaz hidratáló hatása érdekében. Az ajaknövelés is észrevehető, főleg az alsó ajkamon, de persze nem Geronazzo Máriához hasonló szájam lesz (még jó).


Összességében egy különlegesebb darab, örülök, hogy ilyet is kipróbálhattam. A Too Faced honlapja szerint 12 árnyalatban kapható, 19 dollárért. Így szettben megérte, de lehet külön ennyiért nem venném meg vagy talán egy erősebb színt.

Próbáltatok már ajakdúsító szájfényt?:)

4 megjegyzés:

  1. Tetszik rajtad a végeredmény :). Fú már nagyon sok lip plumper szájfényt próbáltam, de egyik sem volt az igazi. Avon, MUA, Essence, Alverde. A drogériás kínálatból szerintem már mindet. Az egyetlen, ami látványos volt, az a Maybelliné volt. Volt egy ilyen tekerős változatban, de sajnos kivonták és nekem is most fogyott el, pedig az tényleg hatott, viszont árában már majdnem annyi volt mint a Too Faced.

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) De jó, nekem nem tudom miért maradt ki eddig az életemből, többször nézegettem ilyenek szájfényeket, de végül otthagytam, pedig aztán az én vékonyka szájamnak nem árt egy kis dúsítás :D

    VálaszTörlés
  3. de szép vagy :) nekem egy átlátszó Essence-s darabom van, mondjuk túl sokat nem változtat a számon, de nagyon vicces az a csípős bizsergetős érzés, úgyhogy gyakran nyúlok érte :D

    VálaszTörlés