2013. január 24., csütörtök

Essence tavaszi frissítés kedvencek

Februárban érkezik az essence új szortimentje (kifutó termékek már a Rossmannokban is leárazva kaphatóak hétvége óta), a teljes listát láthattátok már sok blogon (pl. itt), én most kiszedtem az abszolút kedvenceimet:)


essence maximum length szempillaspirál: Ritkán szoktam leragadni egy fajta szempillaspirálnál, akármennyire is szeretem (de van azért, hogy később visszatérek hozzájuk), szeretek kísérletezgetni velük. Hogy tudnék ellenállni ennek, amikor teljesen wow hatást ígér?!:D  A leírás szerint maximálisan hosszú és természetesen dús pillákat lehet vele varázsolni. (Ajánlott fogyasztói ár: 949 Ft)


essence all-in-one bb krém: Részemről nagyon szeretem a koreai BB krémeket, viszont a drogériás BB-k közül bevallom eddig csak egyet próbáltam, ami nekem nem vált be. Ennek ellenére ez az essence felkeltette az érdeklődésemet. Eltünteti az apró bőrhibákat anélkül, hogy eltömítené a pórusokat. Olaj és illatanyag mentes, SPF 30 fényvédőt is tartalmaz és három árnyalatban lesz elérhető. (Ajánlott fogyasztói ár: 1349 Ft)

essence match2cover! krém korrektor: Évek óta essence korrektort használok, csak a coverstick változatot, ideje lenne másfajtát is kipróbálnom tőlük. Krémes, matt textúrája kiváló fedést ígér, megbízhatóan elrejti a bőrhibákat és a szem alatti sötét karikákat. (Ajánlott fogyasztói ár: 849 Ft)

essence stay matt ajak krém: A Nyx lip creamjeit imádom, nem kérdés hogy mindenképp ki kell próbálnom ezt is. Rugalmas formulát, tartós matt hatást ajánl lágy vanília illattal, négy árnyalatban. (Ajánlott fogyasztói ár: 649 Ft)

essence make-up szivacs: Már egy ideje gondolkozom egy ilyesmi beszerzésén, itt a jó alkalom. (Ajánlott fogyasztói ár: 1.349 Ft)

essence frame for fame műszempilla ragasztó: Nem vagyok sajna gyakorlott műszempillázó, de berendeltem nemrég ebay-ről 20 párt, és ami van itthon ragasztóm nem éppen a legjobb, így tervben van egy másik vásárlása. Ennek nagyon nagyon szimpi az applikátoros megoldása. (Ajánlott fogyasztói ár: 749 Ft) És itt megemlítendő, hogy lesznek szépséges műszempillák is.

essence nail art twins: Három új pár lesz, az én kedvencem Carrie és Mr. Big aww, és hát tudjátok hogy imádom a pinket, csodás összeállítás! (Ajánlott fogyasztói ár: 499 Ft)

essence nail art special effect topper fedőlakk: Ebből két új lesz, a cool breeze szerintem ugyanúgy must have darab, mint a kifutó night in vegas. (Ajánlott fogyasztói ár: 599 Ft)

essence folyékony ajakszínező: Víz alapú, zselés formulás termék, ami kellemes, de tartós színeket ígér a szánknak, négy árnyalatban. Nyárias színek, könnyed viselet, feltétlenül kipróbálandó. (Ajánlott fogyasztói ár: 649 Ft)

essence nail art dekoráció szett: Szeretnék sok sok körömdíszítő cuccot, az ezüst szettet mindenképp szeretném majd beszerezni, de az arany is nagyon csábító. (Ajánlott fogyasztói ár: 649 Ft)

essence night club glamour to go szemhéjfesték paletta: Két új mini paletta lesz, az already midnight színei különösen bejönnek, jó kis összeállításokat lehet létrehozni velük és kicsi méretének köszönhetően könnyen elfér egy kisebb neszeszerben is. (Ajánlott fogyasztói ár: 1149 Ft)

Nektek mik a kedvencek, miket néztetek ki?:)

4 megjegyzés:

  1. BB krémet mindenképp lezsákmányolom :) Aztán tetszenek még a nail art twinsek, a körömdíszek, a korrektort is kipróbálnám, de nekem a cover stick nem igen jött be, így kissé félek...A 3d szemhéjfestékek is nagyon szépnek ígérkeznek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a 3d szemhéjfestékek is szépek, csak nálam az ilyen egyedülálló szemfestékek mindig elkallódnak, általában a paletták felé nyúlok:)
      A coversticket én szeretem nagyon, mondjuk nagyrészt a szemem alá használom, ritkán bőrhibákra.

      Törlés
  2. HŰŰ nekem is komplett listám van a termékekről! Az ajakkrém és a folyékony ajakszínező pl engem is nagyon érdekelne...:)
    Többek között...:D
    Meg személy szerint nagyon örülök a fehér repedezős lakknak...ahhoz képest, hogy a fehér alapszín, én még nem találkoztam vele drogériákban...sőt az AVONból is kifutott...:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, szép "kis" listát lehet írni belőlük:D

      Törlés