2013. március 28., csütörtök

Látogatás Gáspár Viki sminkiskolájában

Szombaton egy szuper délelőttön volt lehetőségem részt venni, Oravecz Nóri jóvoltából. Az Ő projektje a Valóra váltom, melynek keretében vágyakat teljesít. Szombaton Dórin volt a sor, akinek az volt a kívánsága, hogy eltölthessen egy napot Gáspár Vikinél. Nóri nemrég megkeresett lenne e kedvem betekinteni ebbe a történetbe, és persze mi más lehetett volna erre a válaszom, mint az, hogy nagyon szívesen! :)


A stúdió nemrég költözött át a III. kerületbe, ahol nem igazán vagyok jártas, de szerencsére többen indultunk neki, így megúsztam az eltévedés lehetőségét. Odaérve konstatáltuk, hogy egy nagyon hangulatos raktárépületet vett be Viki, ahol felérve a sminkes birodalomban találtuk magunkat. Nem mellesleg ez a helyszín nemsokára még egy izgalmas kezdeményezés színtere lesz, ami még titkos, de amint lehet megosztom majd veletek. Viki nagyon kedvesen reggelivel várt minket, aztán egy kis beszélgetés után belevetettük magunkat a sminkelés világába. Egy kisebb blogger tali is összejött a délelőtt folyamán, részt vett még MaraEszter és Évi a vendégeskedésben.


A további élménybeszámoló előtt, ejtsünk pár szót Viki munkásságáról. A 2006-ban Mesterbajnok címet elnyerő sminkes szépséges munkáit mindenfelé láthatjátok, legyen szó szakmai lapokról, plakátokról, divatbemutatókról, katalógusokról és zsűriként is megtalálható számos versenyen. És hát az iskola...szerintem említettem már, hogy régóta szeretnék elvégezni egy sminktanfolyamot, de vagy nem volt hozzá saját tőkém (anyukám pedig azt gondolta, lehet ez is egy múló hóbort lesz és ahhoz túl drága), vagy időhiány, vagy a bőség zavara állt fent...nekem ezért is volt nagyon izgalmas ez a betekintés, kicsit bambám is figyeltem a dolgokat, bár ebben az is benne volt, hogy kissé nehezen keltem reggel:D Visszatérve, Vikinél már az alapképzés alatt lehetőséget kapnak arra a tanulók, hogy együtt dolgozzanak neves, elismert divatfotóssal, fotográfussal, stylisttal, divattervezővel és a tanfolyam elvégzése után is segítik a tanulók pályafutását.
Nem kevesen érkeznek hozzá más iskolákból is, ebből is látszik, hogy tényleg jól meg kell választani hova jelentkezünk, akármennyire is drága mulatság. Azon kívül hogy tényleg profi, szakmai munka történjen, szerintem fontos az is, hogy ne csak egy papír legyen a kezünkben a végén, hanem szert tehessünk ismeretségekre, gyakorlatra, referenciákra és segítséget kapjunk az elindulásban. Viki ezekben is szuper, és tényleg nagy hangsúlyt fektet arra, hogy szakmailag felkészült tanulók kerüljenek ki a kezei közül. Azt viszont ne felejtsük el, hogy fontos a szorgalom és a gyakorlás is...




Forrás: Viki

Dóri Eszterre varázsolt sminket Viki segítségével, én pedig az egyik tanulónak ültem modellt, akitől cicás szemet és piros szájat kaptam.





Képek: Nóri 

Eszter kikérdezte Vikit arról is, hogy látja a magyar lányok sminkelési szokásait, mik a legnagyobb hibák, a válaszokat ITT olvashatjátok, Eszter beszámolójában.

Innen is köszönöm, hogy részt vehettem ezen az érdekes kiruccanáson, egy élmény volt, és örülök nagyon az új találkozásoknak is.

Járt valaki sminksuliba vagy tervezitek hogy elvégeztek egyet? Nagyon kíváncsi vagyok mindenféle élményre, véleményre:)

3 megjegyzés:

  1. .megneztem az oldalat, gyonyoruek a munkai :)

    VálaszTörlés
  2. SZIA!

    Egyik nagyon jó barátnőm tanult Vikinél, az ő jóvoltából én kétszer is voltam modell :). Akkor még az Oktogonnál volt a stúdió, nagyon tetszett! Tényleg jó lenne egyszer elmenni egy tanfolyamra :)

    VálaszTörlés