2013. március 11., hétfő

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint- 01, 09

Szeretetem az ajakfilcek iránt még mindig töretlen. Az első két Max Factor darabom óta (teszt itt és itt) még kettőnek lettem tulajdonosa ebből a márkából, az egyiket Glamour Napok alkalmával vásároltam, a másikat pedig blogger talin kaptam. A 01-es egy szolidabb szín számomra, nem sokat különbözik a szájamtól. A másik pedig egy "brutál piros" árnyalat, amit lehet magamtól nem választottam volna be, de nem bánom, nem bővelkedem ilyesmi színekben. Amikor a 01-est megvettem sokat álltam az állvány előtt, mire döntésre jutottam, annak ellenére hogy vannak teszterek.


01,09

Tulajdonságukat tekintve kb. ugyanazt tudom elmondani, mint az előzőekről. Könnyed viselet, tartósak, de valahogy a 01-es úgy vettem észre, hogy kevésbé. Kopásuk nagyjából egyenletes, azonban a pirosra érdemes többször rápillantani, és az valamivel lassabban szárad az elején szerintem, ami mondjuk nem baj, mert nagyobb annál az esély, hogy korrigálni kell. Kezdetekkor szuper erős színe van a pirosnak, ami a kopás során egyre halványul. Kicsit szárítják a számat, de nem vészes, van hogy feldobok föléjük átlátszó ajakápolót. Nyáron főleg nagy kedvenceim az ajakfilcek, ezeket is várom már, hogy többet használjam. Ja és még mindig üzenem, hogy legyenek igazán rózsaszínes árnyalatok is! :D


 01

09

Szeretitek az ajakfilceket?:) Melyik márkáé vált be legjobban?

2 megjegyzés: