2014. március 26., szerda

Max Factor Excess Volume szempillaspirál

Kifejezetten kedvelem a Max Factor spiráljait, így nagy kíváncsisággal estem neki ennek az újdonságnak. Az Excess Volume két külön spirált ötvöz egy termékben. Az egyik végén található spirál kimondottan a dúsításért felel, míg a másik egy fényes, lakk hatású fedőréteggel látja el a szempillákat, mely által a festék tartóssá is válik.


Nézzük hogyan is működik a termék:

1. Alap réteg – extrém dúsítás: ez egy szuper-vastagító formula, mely waxot, sötét pigmenteket és dúsító részeket tartalmaz a kiváló végeredményért. A különleges formula, valamint a legnagyobb MF spirálkefe biztosítják a maximális dúsítást.

2. Intenzív fekete, lakk hatású fedő rétega sötét fekete lakk fedőréteg hígabb, mint az alapréteg, annak érdekében, hogy a fedés a szempillák egész hosszán szétterjedjen. Az alapréteg mikroszövetei miatt a lakkréteg bevonja a szempillákat a tövektől egészen a végekig, ezáltal alkotva egy intenzív fekete, fényes végeredményt. A gél-alapú formula tovább vastagítja a pillákat az igazán extrém dúsítás érdekében, mely tartós is egyben.

Ahogy eddig olvasgattam, eléggé megoszlanak a vélemények,
nézzük az enyémet, katt:



Nem tudok elmenni szó nélkül a külseje mellett, ami egyébként szerintem rendkívül szépséges, de a mérete... HATALMAS, de tényleg, nagyon duci. Először azt gondoltam nagyon nem is fog kézre állni, de szerencsére nem vészes.


(egy másik MF spirál mellett)

Az első spirál egy ducibb szilikonkefés, a másik pedig nyújtottabb "sima" megoldás. 



Na de a legfontosabb dolog, a hatás... azt kell mondjam a kis csökött szempilláimból szépségeset varázsol. Dúsít, hosszabbít, szétválaszt, nem csomósodik, nem kenődik.
A második rétegtől intenzívebb fekete lesz, és vastagítja a pillákat. A tartóssága is rendkívül jó, nem pereg le, ívelt marad. Mostanában ezt szoktam használni party sminkekhez.
Az egyetlen negatívum, hogy a lemosása nem éppen a legegyszerűbb. Főleg, hogy perpill nincs itthon kétfázisú lemosóm (és mindig elfelejtek venni:D), gondolom azzal jobb lehet a helyzet. De így egyelőre sminkelmosó tejjel/micellás vízzel estem neki eddig. Volt, hogy éreztem, hogy egy réteg rajta maradt pár pillámon, így újra kellett próbálkozni az eltávolítással.

Összességében megkedveltem ezt a spirált, amióta megvan, az (örök kedvenc) Eye Brightening mellett őt szoktam legtöbbet használni. Az ára valljuk be nem a legbarátibb, de nemsokára Glamour Napok...:)





Hogy tetszik? Próbáltátok már?:)

4 megjegyzés:

  1. Én is imádom. :) Kétfázisú lemosót szerintem is vegyél, azzal szépen lejön. A legjobb véleményem szerint a Bourjois illetve most egy ideje tesztelgetem az olcsóbb Demak' Up (Mülleres) kétkomponensű lemosót, és az sem hagy olajos érzetet, és szépen leszedi a festéket is.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, a következő spirálnak tervezem :)

    VálaszTörlés